piątek, 16 listopada 2007

Okłamuj siebie czyli magia przekonań

Przekonania otwierają lub blokują energię, dają nowe możliwości lub zawężają ten wybór, stanowią o uczuciach jakich doświadczasz, poprawiają nastrój lub psują go i wreszcie najważniejsze: nie muszą być prawdziwe, aby skutecznie pełniły swoją rolę. Mało tego, rzadko kiedy są prawdziwe, bo jak mogą być prawdziwe przekonania np. "wszystkie samochody marki X są do dupy" czy "faceci to świnie"? Oznaczałoby to, że absolutnie każdy samochód tej marki jest wadliwy i często się psuje a każdy facet nic innego nie robi jak tylko kombinuje w jaki sposób by tu kogoś skrzywdzić.

Pomyśl o prostym podziale przekonań na ogólne, dotyczące życia, świata, miłości, pieniędzy, zdrowia, ludzi i osobiste, dotyczące Ciebie, tego kim jesteś i co potrafisz. A ponieważ nie muszą być one prawdziwe, będę Cię namawiał do okłamywania siebie. Jeśli myślisz że nic Ci się nie udaje w życiu, to kłamiesz siebie, bo gdyby rzeczywiście nic Ci się nie udawało, nie czytałabyś/czytałbyś tej notatki, bo nie udało by Ci się włączyć komputera lub siąść na krześle. Kłamiesz siebie kiedy wierzysz w przekonanie "prawdziwa miłość jest tylko jedna w życiu" bo gdyby rzeczywiście tak było, to po doświadczeniu zwanym przez niektórych zawodem miłosnym ludzie raczej woleliby pojechać na cmentarz i samemu się zakopać niż żyć 40 czy 50 lat bez miłości.

Skoro można się okłamywać i blokować energię w ciele, czuć z tym źle i ograniczać sobie możliwości wyboru, to dlaczego nie okłamywać siebie i czuć się z tym komfortowo, bezpiecznie wspaniale, genialnie, twórczo, przyjemnie, radośnie, ekscytująco, dawać sobie nowe możliwości wyboru, przyciągać wspaniałych ludzi i urzeczywistniać wszystko czego pragniesz! To kłamstwo i to kłamstwo, więc co za różnica? Okłamuj siebie ile wlezie i zacznij robić to już teraz!:)

Poczekaj, muszę Cię jeszcze uprzedzić o "skutkach ubocznych" pozytywnego okłamywania siebie: otóż po pierwszych kłamstwach możesz w pewnym momencie nieoczekiwanie zdać sobie sprawę, że... pozytywne kłamanie siebie to absolutnie rewelacyjna zabawa:) Pobawmy się w to razem: pomyśl o jakimś ograniczającym przekonaniu, Twoim czy zasłyszanym a następnie wymyśl jego przeciwieństwo i wpisz je w komentarzach do tej notatki. Śmiało:)

W następnej notatce napiszę w jaki sposób możesz błyskawicznie zmienić tzw. nieprzyjemne doświadczenie z przeszłości na pozytywne i jakie dobre wnioski wyciągnąć z tego dla siebie.

dodajdo.com

26 komentarzy:

*** pisze...

Kobiety to niezwykle piękne, dobre, przyjazne i seksualne Istoty:)

Anonimowy pisze...

mogę okłamać siebie ? jestem super i wszystko , co robię , robię świetnie. Jestem genialna !!!

Anonimowy pisze...

A jak sobie wmówić, że słyszę dobrze, doskonale, choć tak nie jest i czuje się ułomna bo zawsze czegoś nie wiem.. To mnie ogranicza bardzo.

Anonimowy pisze...

jestem spokojna, opanowana i cierpliwa :)

Anonimowy pisze...

no i jeszcze pewna siebie:)

*** pisze...

Z każdym dniem słyszę coraz lepiej i lepiej:) A kiedy już stwierdzisz że dobrze się z tym czujesz, zmień na: cieszę się doskonałym słuchem:)

*** pisze...

Polska jest doskonałym miejscem do zarabiania pieniędzy:)

Tylko Ja pisze...

Politycy robią co w ich mocy aby żyło nam się JAK NAJLEPIEJ!!!! :-)

Anonimowy pisze...

Jesienia i zima czje sie swietnie, super, tryskam energia i chce mi sie zyc , tanczyc , smiac ......

Anonimowy pisze...

załatwię koncert Weckla w kwietniu , tak jak miało być ( sory , za prywatnośc ale bardzo mi to potrzebne dziś :-)

Anonimowy pisze...

Każdy weekend spędzam z przyaciólmi. Mam u baoku wspaniałego faceta. Jestem szcześliwa :)

Anonimowy pisze...

jestem we wspaniałym związku, ze wspaniałym mężczyzną, który działa na mnie jak żaden inny dotychczas, jestem spełniona :-)

Anonimowy pisze...

Polacy to uśmiechnięci ludzie sukcesu!

Anonimowy pisze...

kocham i jestem kochana :)

Anonimowy pisze...

W każdej sytuacji jestem pewna siebie i bezpieczna

Anonimowy pisze...

Uwielbiam się uczyć, nowe wiadomości zapamiętuje łatwo i bez wysiłku a moja znajomość angielskiego jest na pozimie zaawansowanym :) aha i jest cudownie

Anonimowy pisze...

jestem szczupla i piekna :)

Anonimowy pisze...

jestem pewna siebie, opanowana i zawsze mam własne zdanie na dany temat. :))

Anonimowy pisze...

wszystko jest takie proste i latwodostepne,zycie jest piekne! ludzie sa swietni! mezczyzni sa wspaniali mozna im ufac.dzieci to radosc zycia.sukces jest na wyciagniecie reki.wszystko da sie wyleczyc.jak latwo jest stac sie bogatym czlowiekiem.bulka z maslem!

Anonimowy pisze...

wokół mnie są wspaniali, uczciwi, sympatyczni, weseli ludzi. Lubie z nimi przebywac.

Anonimowy pisze...

jestem zdrowa i świetnie się czuje, a przyjaciele są przy mnie :)

dobry chlopak pisze...

Jestem najlepszy najwspanialszy, uwazam ze moja twarz malowal archaniol.KOcham siebie i uwazam ze mam piekny nos , zeby

dobry chlopak pisze...

Tomek pisze
Jetem genialna wspanialy,twórczy wesoły,zadowolony ze swojego wygladu.
Kocham i akceptuje siebie ,wszyscy sa pozytywnie do mnie nastawieni,
Wiem jak bardzo jestem wartosciowym czlowiekiem

Unknown pisze...

Jestem pewny siebie i dobrze się z sobą czuje. Życie ma sens.

Anonimowy pisze...

Jestem wyjątkowa, naprawdę genialna. I mam przed sobą, już wkrótce bo w 2010 roku, za*ebistą muzyczną przyszłość. Nagramy w końcu płytę, która mi ocenią na świetną i ruszę w traskę. Po Polsce. Tak samo z drugim zespołem. I chudnę!!! Schudnę już od jutra :P Wszystko mi się uda, a za kilka tygodni dojdzie do mnie ogrom wiedzy nt. wokalistyki. I pojmę wszystko. I schudnę. O.

Bonusy Bez Depozytu pisze...

Nic dodac nic ujac, tylko pozytywne myslenie )))