niedziela, 11 listopada 2007

Hej Misiaki:)

Zachęcony popularnością wątku Pozytywne myślenie postanowiłem założyć blog, omawiający tę tematykę. Znajdziesz tutaj gotowe do zastosowania sposoby, strategie i techniki zmiany sposobu myślenia zaczerpnięte głównie z NLP, metody Silvy, hipnozy i innych, które sprawdziłem i przekonałem się o ich wysokiej skuteczności. Dowiesz się w jaki sposób możesz łatwo zmienić ograniczające przekonania na użyteczne, twórcze, rozwijające i dające więcej możliwości, czym jest dokładnie jest myślenie i jak łatwo możesz je zmienić, aby podnieść jakość swojego życia. Nauczysz się przekształcać negatywne emocje w ciekawość, pasję, zadowolenie, radość życia, odkryjesz moc języka która pozwoli Ci jeszcze skuteczniej komunikować się z innymi ludźmi. I wiele więcej... :)
Z całą pewnością wiem że jesteś wyjątkową osobą, w tym jak myślisz, co czujesz, co jest dla Ciebie ważne, co lubisz, jak patrzysz, o czym marzysz, jakich ludzi przyciągasz do siebie, jakie sukcesy odnosisz, nawet jeśli się jeszcze nie znamy. W pewnym sensie zapraszam Cię we wspaniałą podróż, Ty wybierasz sobie cel podróży a ja stawiam bilet w pierwszej klasie i zadbam aby była ona bezpieczna, radosna, twórcza i ekscytująca. Tylko od Ciebie zależy co z tym zrobisz, możesz zaglądać tu często i czuć się jeszcze przyjemniej lub... zaglądać tu często i czuć się wspaniale. Co wybierasz?:)

Zachęcam również do zapisania się na bezpłatnego newslettera, będę w nim polecał najbardziej wartościowe książki, e-booki i informował o szkoleniach, które zorganizuję i poprowadzę specjalnie dla Ciebie. Pomyślę również o prezentach, jeśli pisałaś/eś do mnie o film lub e-booka, to wiesz co mam na myśli.

Jeśli uważasz że więcej osób powinno czytać tego bloga, będzie mi ogromnie miło gdy poinformujesz swoich znajomych o jego istnieniu.

dodajdo.com

Brak komentarzy: