środa, 14 listopada 2007

O pewności siebie


Czy komuś się jeszcze wydaje, że pewność siebie zależy od sytuacji, wieku, towarzystwa, wychowania, wzrostu czy czegokolwiek innego? Jakaś kobietka napisała na forum kafeterii że ma 160 cm wzrostu i przez to nie czuje się pewna siebie. W takim razie co z tymi, którzy mają powyżej 190 cm i też nie czują się pewni siebie?

Mam zdrową pewność siebie i wcale nie jestem bardzo wysoki, skoro Ty masz mniejszą, to wiesz co? Śmiało weź ode mnie, wystarczy dla wszystkich :)

Jaką czynność wykonujesz codziennie, każdego dnia? Załóżmy że np. robisz sobie herbatkę. Albo myjesz zęby. Czy jak myjesz zęby, to zastanawiasz się jak się używa szczoteczki, w jaki sposób ją trzyma albo w którą stronę trzeba nią teraz zapier...alać? Nie! Robisz to automatycznie ponieważ MASZ PEWNOŚĆ SIEBIE że tak właśnie to się robi!

Przenieś więc pewność siebie z jakiejś czynności, którą robisz codziennie na inne czynności lub sytuacje, a szybko zdasz sobie sprawę że pewności siebie masz pod dostatkiem. Pewnie zaraz pomyślisz, że nie wiesz jak to zrobić. Ok, a gdybyś wiedział, gdybyś wiedziała to jak byś to zrobił/a? :)

dodajdo.com

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

A właśnie, że dupa, bo ja się zastanawiam, jak nią zasuwać! 99% ludzi robi to może z pewnoscią siebie, że robią dobrze, a tymczasem szurają bakteriami po szkliwie;-) i co??

aras pisze...

fajnie to opisałeś, mam kaca, jak na teraz dzięki tobie jestem super pewny siebie...