środa, 6 lutego 2008

Dlaczego? Dlaczego? Dlaczego? :)

W tej notce postanowiłem odpowiedzieć Ci na kilka pytań, jakie najczęściej powtarzają się w komentarzach i mailach do mnie. Myślę - wiesz jak ;) - że to usprawni nam wzajemną komunikację. No to lecimy:

1. Dlaczego tak rzadko publikujesz nowe notki?

Jestem dość zajęty a prowadzenie tego bloga traktuję jako jeden ze sposobów na spędzanie wolnego czasu. Postanowiłem również że na częstotliwość nowych notek będzie mieć wpływ ilość osób odwiedzających tę stronę. Najdelikatniej mówiąc jak na razie czuję się "średnio" zmotywowany ;)


2. O czym będziesz pisać w następnych artykułach?

Z całą pewnością będzie pozytywnie, a o czym dokładnie? Możesz podsunąć jakiś pomysł w komentarzach i jeśli moja wiedza okaże się wystarczająca, chętnie uwzględnię Twoją propozycję.


3. Co z tego masz, że piszesz tego bloga? Przecież nic tu nie sprzedajesz, nie reklamujesz swoich usług.

A czy zawsze trzeba chcieć coś w zamian? Wystarcza mi satysfakcja i świadomość że mam wpływ na dobre samopoczucie niektórych osób. Przynajmniej na razie;)


3. O czym będzie w strefie 51 do której tak namawiasz?

Nie namawiam, lecz zachęcam. Ze Strefy 51 będę Ci wysyłał newslettera z najskuteczniejszymi technikami pozytywnego myślenie, wartymi przetestowania pomysłami i wiedzą, za którą zapłaciłem naprawdę duże pieniądze. Zamierzam również polecać Ci najbardziej wartościowe książki, e-booki i informować o szkoleniach które zorganizuję.


4. Czy zapisanie się na newslettera jest bezpłatne?

Oczywiście.


5. Czy masz książkę "Potęga podświadomości" w wersji elektronicznej?

Mam :)


5. Ile masz lat? :P (to pytanie zadała kobieta)

Na tyle dużo, że nie aresztują Ciebie za molestowanie mnie:)

dodajdo.com

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

o no proszę ! :) wystarczył jeden mój komenatarz i pojawiła się nowa notka ;) hehe :) ze swojej strony dziekuje bardzo za odpowiedzi na kilka ważnych pytań :D Pozdrawiam serdecznie i czekam na wiecej < slina > :D