poniedziałek, 14 stycznia 2008

Wysyp cukier na przesądy ;)

O czym myślisz gdy czarny kot przebiegnie Ci drogę? Co oznacza stłuczenie lustra? Jakie znaczenie ma trzynasty, piątek? Co się z Tobą dzieje gdy nieoczekiwanie coś Ci wypadnie z rąk?

Umówiłem się kiedyś z koleżanką ze studiów na kawę, zaprosiła mnie do siebie i zrobiła taką jak lubię: czarną, parzoną. Podczas słodzenia niechcący wysypałem cukier. Agata roześmiała się i mówi: oho, będziesz miał dzisiaj udany seks. - Że co? - Daj spokój, nie wiesz co to znaczy? Wysypałeś cukier a to znaczy że będziesz miał dzisiaj udany seks. Jakoś nie mogłem się doszukać sensu w tym co powiedziała i wysypanie cukru zwykle oznaczało dla mnie że będę musiał posprzątać, ale ten wieczór był naprawdę przyjemny.

Przesądy które wymieniłem wyżej też nie mają sensu, a jednak ludzie w nie wierzą i ściągają na siebie nieszczęścia. A gdyby tak nadać im nowe, bardziej użyteczne znaczenia i w ten sposób przyciągać do siebie sukcesy? Nie przekonasz się o tym dopóki nie sprawdzisz, pomyśl co teraz może dla Ciebie oznaczać gdy kot przebiegnie Ci drogę, piątek trzynasty czy inny przesąd. A ja sobie idę zrobić kawkę ;)

dodajdo.com

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

szkoda że nowe posty ukazują się rzadko, bo bardzo mi się podobają :))

Anonimowy pisze...

Częstotliwość pojawiania się nowych notek zależy przede wszystkim od ilości osób odwiedzających tego bloga :)

Anonimowy pisze...

dobra teoria:-)
13 uwielbiam, wszystko co fajne w moim życiu, zazwyczaj dzieje się 13, kot czarny na drodze - faktycznie pluję przez ramię:-), zakonnice mnie nie wzruszają
ale ten cukier jest super:-)
zaobserwuję co będzie po...
n11